به نام عشق
درباره وبلاگ


مرسی که مهمان تنهاییم شدید

پيوندها
عاشقانه ها
عشق یعنی انتظار
بنام عشق
تلخ ترین خاطره
عشقی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به نام عشق و آدرس niceflowers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 69709
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
...

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 اسفند 1398برچسب:, :: 9:49 :: نويسنده : ...

 

روز تولدم را فراموش کردی….. گفتم گرفتاری
سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی…. گفتم مشکل داری
زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی….. گفتم غصه داری
محبتهایم را از یاد بردی….. گفتم گله و شکایت داری
ولی حالا خودم را فراموش کردی… نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم
——————————————–

به چه مشغول کنم دیده و دل را که … مدام دل ترا می طلبد ، دیده ترا می جوید
———————

سردی این نگاه را تو بشکن ، فاصله سزای ما نیست
تو بمان برای همیشه ، این جدایی حق ما نیست
—————–

کاش می دانستی ما را فرصت آن نیست که روزهای رفته را از سرگیریم و لحظه های بی بازگشت را تمنا کنیم. کاش می دانستی فردا چه اندازه دیر است برای زیستن، و چه اندازه زود است برای مردن
—————————-

تو که همدردی مرا یاری بده…. به من عاشق امیدواری بده
اگر عشق با ما سر یاری نداشت… تو به من قول وفاداری بده
————————-

به من نخند یک روز دلت دل به کسی می بنده
آن روز می بینی عاشقی گریه داره یا خنده
منم یه روز می خندیدم به اشک سرد عاشق
باور نمی کرد دل من ناله و درد عاشق
——————

بی تو هرگز…… با تو… باید ازمامانم اجازه بگیرم!!!
————————–

مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد.
——————————————————–

ما چون ز دری پای کشیدیم ،کشیدیم… امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم… دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند از گوشه ی بامی که پریدیم ، پریدیم… رم دادن صیدِ خود از آغاز غلط بود حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم… صد باغ بهارست و صلای گل و گلشن گر میوه ی یک باغ نچیدیم ، نچیدیم… وحشی ! سبب دوری و این قسم سخن ها آن نیست که ما هم نشنیدیم ، شنیدیم
—————————–
-
زن به شوهرش میگه: میخوای دفتره یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم؟ مرد: عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم
——————————

تنها بنائی که هر چه بیشتر بلرزه ، محکمتر می شه ، دل است
———————–

۵- آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تو را باور کنم.
——————————–
۴-انسان مانند یک هواپیمای سه موتوره است که :
موتور وسط ارتباط با خدا،
موتور دست راست ارتباط با خود (اعتمادبه نفس)
و موتور دست چپ ارتباط با دیگران است.
درصورت روشن بودن این سه موتور انسان اوج می گیرد.
————————————

بسیاری از مردم; خوشبختی را می جویند، مثل اینکه کسی کلاه روی سرش باشد و آن را بجوید.
————————-

هرگز امید را از کسی نگیرید، شاید این تنها چیزی باشد که دارد.
——————————-

تا منظره ای زیبا برای دیدن و کاری زیبا برای انجام دادن هست، زندگی معنی دارد.
————————–
برای اولین و آخرین بار زندگی کنید و تک تک روزهای آن را به عنوان یک زندگی مستقل به حساب بیاورید
———————–

ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنی سوختیم
——————–

من زندگی را از درختان آموختم ، شکست را پذیرفتم و دوباره جوانه زدم .
————————

هر سد و مانعی می تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد . . .
———————————-

عشق مثل یه شیشه ترشی بندری میمونه که اگه یه ذره ازش بچشی با حرص و ولع تا آخرشو می خوری، اما وقتی تموم شد تازه می فهمی که چه آتیشی به جون خودت زدی
پس هر وقت هوس عاشق شدن کردی ، دنبال ترشی انداز بگرد نه ترشی فروش . . .
—————————

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند.بعضی ها مثل” ب “برات میمیرند،مثل” د “دوستت دارند،مثل” ع “عاشقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.
————————-

چقدر سخته که دلت می خواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده . .
——————————————–

بعضی عشقا مثل حضرت نوح می مونن ( بعضیا از ترس طوفان میان پیشت)
بعضی عشقا مثل حضرت آدمه ( خوبیش اینه که اولین عشقته )
بعضی عشقا مثل حضرت ابراهیمه ( باید همه چیزتو قربونی کنی )
بعضی عشق ها هم مثل حضرت مسیحه ( آخرش به صلیب کشیده میشی)
بعضی عشق ها هم مثل حضرت موسی هستن ( تا یه کمی دور میشی یه گوساله میاد جاتو می گیره )
——————————————-

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم
—————————–
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده هایت از ته دل، گریه هایت از سر شوق

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: