به نام عشق
درباره وبلاگ


مرسی که مهمان تنهاییم شدید

پيوندها
عاشقانه ها
عشق یعنی انتظار
بنام عشق
تلخ ترین خاطره
عشقی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به نام عشق و آدرس niceflowers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


نويسندگان
...

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 2 فروردين 1394برچسب:, :: 13:13 :: نويسنده : ...

اطاعت از والدین همراه و بلافاصله بعد از مسئله توحید آمده است بعد از خداوند پدر و مادر بزرگترین حق را بر گردن فرزندان دارند.

خداوند خالق و آفریدگار انسان است و شکر و اطاعت او به منزله‌ی ادای حق پروردگار است.

پدر و مادر که مجرای این خلقت بوده‌اند و زحمات زیادی در تربیت فرزند کشیده‌اند باید مورد سپاس و اطاعت قرار بگیرند و از بزرگترین گناهان است که انسان پدر و مادر خود را مورد بی‌مهری قرار دهد و با این عمل زشت انسان زندگی دنیوی خود را تباه ساخته و هم فرزندانی که از اینها متولد می‌شوند آنها نیز متقابلاً رفتاری مثل آنها یا حتی شدیدتر از آنها با والدینشان خواهند داشت پس اگر انسان می‌خواهد مورد تکریم قرار گیرد باید همیشه و در همه حال بی دریغانه لطف و محبت خود را نثار پدر و مادر خود کند. احترام و اطاعت از پدر و مادر آنقدر ارزش و اهمیت دارد که در قرآن بعد از طااعت از خداوند، اطاعت از آنها سفارش شده است و همچنین لزوم احترام به پدر و مادر و رعایت حقوق آنها نباید باعث شود که فرزند در برابر گناه والدین خود بی اعتنا باشد بلکه در سایه کمال احترام و تعظیم آنها را به گناهانشان آگاه نموده و به راه راست هدایت کنند.