به نام عشق
درباره وبلاگ


مرسی که مهمان تنهاییم شدید

پيوندها
عاشقانه ها
عشق یعنی انتظار
بنام عشق
تلخ ترین خاطره
عشقی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به نام عشق و آدرس niceflowers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 69711
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
...

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 10 آبان 1398برچسب:, :: 8:48 :: نويسنده : ...

خدایا...

سلامت کردم و منتظر سلامت ماندم...

صدایت کردم و منتظر صدایت ماندم...

گریه ات کردم و منتظر دستانت ماندم...

خواهشت کردم و منتظر پاسخت ماندم...

التماست کردم و منتظر منتت ماندم...

آنقدر منتظرت ماندم که در انتظار عاشقت شدم...

آنقدر عاشقت شدم که دیگر سلامم صدایم گریه ام خواهشم التماسم و همه و همه را فراموش کردم

حتی حتی خودم را هم دیگر فراموش کردم

 روز ها و شب ها منتظرت ماندم ماندم ماندم اما نیامدی ولی من ایمان داشتم که می آیی

و اما اکنون پس از گذشت این همه سال تازه میفهمم که آن زمان

هم سلامم را سلام گفتی

 هم صدایم را شنیدی

هم با دستانت اشک هایم را پاک کردی

 هم خواهشم را پاسخ گفتی

و هم التماسم را اجابت کردی

ولی حیف دیگر خیلی دیر شده است خیلی...

و تو حالا فقط اسمت در زندگیم مانده نه خودت ...

تا چند وقت پیش فکر میکردم دیگر پشتت را به من کردی و مرا نمیبینی

ولی اکنون تازه میفهمم که من آنقدر از تو دور شدم که دیگر من تورا نمیبینم

وای خدای من مرا ببخش مرا ببخش

خدایا دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: